4 Mayıs 2010 Salı

bende bir fikrimühimim :)

fikrimühim internet sitesine üye olduğum beir sürekli anketler dolduruyorum. ilk defa deneme amaçlı yumoş aşkı kampanyasına katıldım. uzun bir bekleyişten sonra paketim elime ulaştı.
çamaşırın en çok yıkandığı andaki kokusuna hayranımdır.konsantre yumuşatıcaların bu zamana pek  kadar   inanmazdım çünkü az olarak koyulan bir yumuşatıcının çamaşırlara hem koku hemde yumuşak vereceğine düşünememiştim ta ki yumoşla tanışacağına kadar. yumoş gerçekten kokusuyla beni benden aldı, yumuşaklığıda çabası..
baharın yaklaştığı bu günlerde kışlık tüm kıyafetlerimi yumoşla yıkamış olmaktan dolayı çok mutluyum.
denemediyseniz yumoşu kesinikle tavsiye ederim.

2 yorum:

  1. harika bir kokusu var muhteşem bende denedim yıkandıktan sonra kokusu kalıcı

    YanıtlaSil
  2. kesinlikle tüm evin havasını değiştiriyor. sürekli perdelerin üstüne sıkıyorum :)

    YanıtlaSil

 
©Vintage butterfly for zeynep desing by Cns'desing