1 Eylül 2010 Çarşamba

e y l ü l l l l l l l l

eylül 1...

yeni bir gün...

yeni bir ay...

yeni bir mevsim...

yaz sıcagından oldukça fazlaca bunaldığımız bu yazdan sonra eylül ayının gelmesiyle mutluyum.

eylül bana en çok bülent ortaçgil'in eylül akşamı 'şarkısıyla gelir. herkesin kendi hayatından bir şeyler bulabileceği sözlerine yine herkes kendinden bir kaç satır katabilir dinlerken ve bulunduğu yerden ve zamandan çok uzaklara bir gezinti yapabilir...

.''acaba daha önce karşılaşmıyızdır bi yerlerde, ben dururken mesela herhangi bi yerde sen öylece yanımdan geçip gitmişmisindir, bilmeden üstelik günün birinde en yakının olacağını bu yabancının.. ya da ben ağlarken mesela saçma bi sebepten tam o anda sen de bi sıkıntı hissetmişmisindir içinde sebepsiz.. başka merak ettiklerim de var elbette; gitmek istemişmisindir mesela yine sebepsiz hiç bilmediğin bir şehre sırf içinden bir ses gitmelisin diyor diye, yine benim orada olduğumu bilmeden.. özlemişmisindir beni gelse artık diye kim olduğumu bilmeden, kızmışsındır da belki de içinden...''
diye düşünen, ya da merak eden acaba şimdi nerede ne yapıyordur diye, nasıl biridir mesela diye de, böyle birinin şarkısıdır bu aslında.. tesadüflerin de en güzel anlatımlarından biri aynı zamanda..

''belki benim kağıt param, bir şekilde, döne dolaşa senin cebine girmiştir''; en sevdiğim dizesi..

olamaz mı

olabilir..

ayrıca evet yolların kesişmesi için eylül kadar başka güzel hangi vakit vardır..

sizde bu güzel şarkıyı dinlemek isterseniz buraya lütfennn...

3 yorum:

  1. eylül...

    Alpay'dan,'eylülde gel'i çağrıştırır bana da:)

    YanıtlaSil
  2. En sevdiğim ay,doğduğum ay...Tüm aylardan başka...

    YanıtlaSil
  3. Sonbahar aşığı olarak bende bu şarkıya bayılıyorum :D

    YanıtlaSil

 
©Vintage butterfly for zeynep desing by Cns'desing