18 Kasım 2010 Perşembe

ateşböceği yolu.....

bayram tatilini evde geçirince dinlenmek adına ateşböceği yolu kitabını bir arkadaşımın tavsiyesiyle okumaya başladım.
kitap oldukça kalın olmasına ragmen 36 saat içinde kitabı büyük bir istek merak ve heyacanla okuyarak bitirdim.
kitap kesinlikle süper... bu kitaptan sonra başka bir kitap okuyunca begenirmiyim bilmiyorum. etkisi uzun süre üstünüzde kalacak cinsten..
kitabı okurken bitmesini hiç istemedim.
kitapta iki farklı dostun yaşamını, hayatını, tercihini kısacası dopdolu hayatlarını görüyoruz. kitabı okurken kahramanlardan biri olmayı diliyorsunuz, çünkü herşey o kadar gerçek ki.
sonsuza dek dostluk. ...çok güzel ve etkileyici anlatımıyla sonlarına doğru  gözyaşlarıma hakim olamadım.herkese şiddetle tavsye ediyorum. insan  hayattan ne istediğini ve tercihlerinin neler getirdiklerini bir kez daha düşünmemiz gerektiğini vurguluyor.

kısacası dostluk üzerine yazılmış  harika bir kitap, en yakın zamanda okuyun asla pişman olmayacaksınız......


2 yorum:

  1. Hemen okunacak kitap listeme ekliyorum Zeynep'cim.
    Gerçek dostluklarla yaşamak temennisiyle sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. eylülcüm gerçekten süper bir kitap ama sonu için mutlaka mendillerini hazırla :)

    YanıtlaSil

 
©Vintage butterfly for zeynep desing by Cns'desing