10 Şubat 2011 Perşembe

markafoni ve yaşadıklarım:((


markafoniyi  bende hepimiz gibi hergün yeni çıkan kampanyalarıyla  takip ediyorum. 1 aralık tarihinde markafoni den bir çanta satın aldım. çantam ilk başta kalite açısından oldukça güzeldi ama yaklaşık bir ay bile  kullanmadan   çantamın her iki sapıda koptu. ilk başta çok önemsedim ama ardından markafoniyle irtibata geçtim. ürünüme ait  fişim olmamasına ragmen onlara inceleme yapmak  çantamı kargoyla gönderdim. belirli bir inceleme süresi sonunda haber vericeklerini iletmelerine ragmen 1 ay geçmesine en kısa zamanda bilgi vericektir diyerek   bir türlü iade işlemini yapmadılar.
ardından şikayetimvar a markafoniyle ilgili yaşadıklarımı  ilettim. ertesi gün markafoniden bir yetkili aradı, ve bugünde iade işlemini gerçekleştirdiler.
markafoni gibi büyük bir internet alışveriş sitesini illa birine şikayet ederek mi işlem yaptırmak mı lazım bilmiyorum.
ya da  müşteriden direkt iade gelince üründe işlem yapılacaktır diyerek konuyu bir açıklık vermeden devam etmeye çalışıp devreye bir medya kuruluşu girince tutuşarak hemen ürünü iade yoluna gitmesi mi daha büyük etken olur ona da siz karar verin.


2 yorum:

  1. ben artık çok güvenemiorum marakafoni ve türevi sitelere.bi blogta görmüştüm "halens.com.tr" de %60 indirim varmış.inceledim beğendim.alışveriş yaptım.ama 1 ay oldu.ne siparişim var ne bişi.ama para çekilmiş karttan..!
    dikkatli olmak lazım

    YanıtlaSil
  2. narinim; kesinlikle haklısın. görmeden bilmeden dokunmadan hiç bir şey almayacaksın..

    YanıtlaSil

 
©Vintage butterfly for zeynep desing by Cns'desing