14 Mart 2011 Pazartesi

baharla birlikte yenilendim:)

öncelikle havaların geçen haftalara göre ısınmaya başladığı yeni haftadan herkese merhabalar...
havaların ısınmasıyla birlikte içimde bir bahar heyecanı başlamış durumda. bu enerjiklik varken ilk başta saçlarıma el attım.
saçlarım uzunken evde alelade toplayinca hep tam istenildigi gibi olan, kirlenince tam istenildigi gibi olan, butun gun tiftik kecisi kili gibi durup aksam yatmaya yakin kuaforden cikmis gibi olan, velhasil hiiic "istenildigi gibi"yle "istenildigi zaman"i bir araya getirmeyen uyuz ve kendi kurallarini koyan bir saç tipiydi.
benim saçlarım hep ara boydaydı uzatmak istesem uzamaz çünkü kırılır, kestirmek istesem kestiremem kıyamazdı. cumartesi günü ani bir kararla saçlarımı kestirdim uzun zamanda sonra ilk defa bu kadar  kısaldı ama mutluyum.
yeni halimle karşınızdayım, umarım sizlerde begenirsiniz...........
 

3 yorum:

  1. çok modern olmş iyi günlerde kullanın bende bu yaz çok radikal bir kararla kestirmeyi düşünyrm bakalm artk.. :)

    YanıtlaSil
  2. Cok guzel! Rahat ta gorunuyor;)
    Kisa sac en rahatiymis! Sabah kalkinca hic bir sey yapmasan bile oluyor;)
    Gule gule kullan saclarini Zeynep;)Saglikla uzasinlar;)

    YanıtlaSil
  3. güzelce; hiç düşünme hemen kestir çok rahatlık kesinlikle

    svglve; çok teşekkür ederim walla uzun zamandır hiç bu kadar rahat saça şekil vermemiştim mutluyum.

    YanıtlaSil

 
©Vintage butterfly for zeynep desing by Cns'desing